
Veel gestelde vragen
Welke soorten diensten bieden jullie aan?
BackstageIT werd opgericht in 2019. Onze visie was om onze partners te helpen om hun interne team snel uit te breiden met software ontwikkelingstalent. Wij vinden snel en doeltreffend IT-talent. We creëren een omgeving waarin programmeurs samenkomen om hun beste werk te leveren. We geven ontwikkelaars de kans om te schitteren én we geven hun de middelen die ze nodig hebben om hun werk op het hoogste niveau uit te voeren. We zijn uniek omdat we jouw bedrijfscultuur weerspiegelen in de onze.
Met het inhuren van welk soort professionals kunnen jullie me helpen?
We kunnen je helpen om softwareontwikkelaars, QA-specialisten, DevOps en projectmanagers te vinden. We beschikken ook over industriespecifieke expertise op het vlak van boekhouding, finance, architectuur en meer. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Met welke programmeertalen/technologieën werken jullie?
Elke taal en technologie is beschikbaar in Moldavië, Portugal of Roemenië. We kunnen je helpen met JavaScript, PHP, Java, .NET en Python, om er maar een paar op te noemen. Als de vaardigheden waar je naar op zoek bent niet vaak gebruikt worden of moeilijk te vinden zijn in de landen waarin we werken, laten we je dat direct weten.
Hoe snel kunnen jullie me helpen om mijn team uit te breiden?
We beschikken over een uitgebreid netwerk van hoogopgeleide, ervaren professionals. Vaak kunnen we je binnen 4-5 weken helpen om je Uitgebreide Team in Moldavië, Portugal of Roemenië samen te stellen met kandidaten die bij je bedrijf passen, plezier hebben in hun werk en snel kunnen opstarten, hoewel het precieze tijdsbestek afhankelijk zal zijn van het type en aantal specialisten die je nodig hebt.
Welke kosten zijn verbonden aan het samenstellen van een team?
Er is alleen een wervingsvergoeding en de opstartkosten per specialist. We bieden je ontwikkelaars al het andere dat ze nodig hebben om aan de slag te gaan, zoals kantoorruimte, een bureau, kantoorbenodigdheden en ondersteunend personeel.
Wat voor administratieve ondersteuning bieden jullie aan voor partners?
Aan jouw team wordt een dossierbeheerder toegewezen. Hij/zij zal je helpen om op de hoogte te blijven van hoe je ontwikkelaars zich voelen en of ze iets nodig hebben. Onze boekhoudafdeling volgt alle administratieve zaken met betrekking tot loonadministratie, belastingen en sociale bijdragen voor je Uitgebreide Team op. Onze office manager en de systeembeheerder zorgen ervoor dat het werkproces van je team vlot verloopt en dat ze beschikken over alle benodigdheden om hun werk goed uit te kunnen voeren. Ons marketingteam organiseert teambuilding-evenementen om te helpen bij het creëren van sterkere persoonlijke banden tussen je ontwikkelaars.
Hoe communiceer ik met mijn Uitgebreide Team?
Je kunt korte dagelijkse besprekingen, wekelijkse planningen, overleg en teamvergaderingen inplannen. Tools voor projectbeheer, zoals Trello of Jira, kunnen je helpen om het werk te organiseren en taken te verdelen. Wekelijkse planningen en beoordelingen op basis van die ticketingsystemen geven je informatie over hoe zaken gaan, voor welke taken meer tijd nodig is om ze af te maken, of welke taken juist geschrapt kunnen worden. Trello en Jira zijn ook geweldige tools om ideeën en toekomstige functies te documenteren. Je kunt gebruik maken van verschillende kanalen (chat of video) om te communiceren: Slack, Zoom, Skype, Microsoft Teams of Google Hangouts.
Wat als ik niet tevreden ben over de ontwikkelaars die ik via jullie ingehuurd heb?
Dat gebeurt slechts zelden, maar laat het je dossierbeheerder van BackstageIT onmiddellijk weten als je niet tevreden bent over een van je teamleden in het buitenland. We doen ons best om de manier waarop jij en je Uitgebreide Team samenwerken te verbeteren. Maar als dat niet lukt, gaat onze recruiter op zoek naar een vervanger.
Kan ik mijn team meenemen op zakenreis naar mijn hoofdkantoor?
Dit is eigenlijk een vereiste die we sinds de start van BackstageIT hebben voor onze partners. We zijn er echt van overtuigd dat dit zorgt voor een betere band tussen de twee teams (intern en Uitgebreid) en professionele relaties en vriendschappen mogelijk maakt. Het resultaat is dat je een team krijgt dat met je bedrijf mee wil groeien en je helpt om je werkprocessen te verbeteren. We moedigen onze klanten zelfs aan om hun Uitgebreide team uit Moldavië, Portugal of Roemenië ten minste eenmaal per jaar te bezoeken en wat tijd met hen door te brengen en samen te werken. Dat is een geweldige manier om vertrouwen op te bouwen.
Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn intellectuele eigendom veilig blijft?
Je Uitgebreide ontwikkelingsteam werkt in ons kantoor, maar het werk dat ze doen behoort aan jou toe. We nemen voorzorgen om ervoor te zorgen dat je intellectuele eigendom van jou blijft. We tekenen NDA’s met alle ontwikkelaars. Verder stimuleren we je om gebruik te maken van je eigen systemen en servers. Onze standaard veiligheidsmaatregelen omvatten een beperkte toegang tot het kantoor, antivirusbescherming, een strikt afgedwongen wachtwoordbeleid en ondersteuning van een systeembeheerder. Op jouw verzoek kunnen we bovendien aanvullende veiligheidsmaatregelen instellen.
Nog vragen of hulp nodig?
Voor het BackstageIT team is een uitstekende klantenervaring leveren een topprioriteit. Stuur ons een e-mail om feedback te geven of om contact met ons op te nemen.